;

200.000 μερίδες φαγητού #apotalidl προς συνανθρώπους μας σε ανάγκη

Τρι 06 Μαρτίου 2018

Βασικό συστατικό της φιλοσοφίας του Μπορούμε είναι η μετατροπή ενός αρνητικού φαινομένου, όπως για παράδειγμα η σπατάλη φαγητού σε κάτι πολύ θετικό, όπως η προσφορά του φαγητού που περισσεύει προς αυτούς που το έχουν ανάγκη.

Αυτή ακριβώς ήταν και η κεντρική ιδέα της καμπάνιας #apotalidl, δηλαδή να μετατρέψει δημόσιες -και συνήθως απαξιωτικές- αναφορές με αυτήν την έκφραση σε κάτι εξαιρετικό καλό. Πιο συγκεκριμένα, η Lidl δημιούργησε την καμπάνια #apotalidl με στόχο να μετατρέψει κάθε δημόσια αναφορά με την έκφραση «από τα Lidl» σε τουλάχιστον 10 μερίδες φαγητού που θα προσφερθούν, με τη βοήθεια του Μπορούμε, σε ωφελούμενους κοινωφελών φορέων σε όλη την Ελλάδα. 

Μετά από μερικές εβδομάδες που έτρεξε η καμπάνια, την Πέμπτη 15 Φεβρουάριου πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Μπορούμε, παρουσία εκπροσώπων του τύπου και των κοινωφελών φορέων-αποδεκτών, η παράδοση της επιταγής της ενέργειας #apotalidl, μέσω της οποίας θα παραδοθούν συνολικά 200.000 μερίδες φαγητού σε συνανθρώπους μας σε ανάγκη. 

Ευχαριστούμε θερμά τη Lidl για αυτήν την πολύ ουσιαστική στήριξη και τη συγχαίρουμε για τον δημιουργικό τρόπο με τον οποίο με θάρρος μετέτρεψε κάτι αρνητικό σε κάτι πολύ θετικό!